CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Ayah & Mama love each other forever..

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, December 7, 2012

Ayah & Mama have been hand in hand for 10 years



Assalamualaikum....wbt


Syukran...Alhamdulillah...





Tiada kata yang keluar dari mulut selain syukur, syukur dan bersyukur...Alhamdulillah! Sejauh ini Allah memberkati ikatan perkahwinan kami Intan & Idzwan...Ya Allah, aku bersyukur pada-Mu..Walau dugaan, rintangan dan ujian malah kebahagian yang Engkau kurniakan pada kami, kami Redha dan menerimanya dengan hati yang terbuka. Pahit, manis dalam kehidupan kami lalui dengan restu Mu YA Allah.

Di saat diri ini meng'hapdet' blog ni...lagu Syurga Di Wajahmu nyanyian Nash Lefhanded berkumandang...terharu, menggeletar tangan menaip setiap bait lirik lagu...

"Tuhan sengaja menduga kita
Di mana kesabaran manusia
Engkau isteri yang ku sanjungi
Lambang semangat cinta dunia"



"Hanya Tuhan yang pasti.
Mengerti..."


Sedih, terharu sebab tak dapat raikan kemenangan cinta kami yang ke 10 bersama. Saat ini, en.asben berada nun jauh di Pahang menjalankan tanggungjawab mencarfi rezki utk kami sekeluarga. InsyaAllah minggu depan kita bertemu dan jika izinNya kita raikannya...ya sayang! 

Pagi2 lagi, handphone berbunyi tanda menerima mesej..."Happy anniversary yg ke 10 sayang, Semoga kita kekal ke akhirnya...Amin" . Terima kasih sayang...dan mesej tersebut dibalas begini : "Our wedding was 10 years ago, but the celebration never stop n wish for forever...let's together we make it happen for the rest of our life..thanks for being such a wonderful soulmate to me..."

Harapan dan doa agar mendapat Rahmat dari Allah SWT dan dikurniakan rasa cinta (sbnrnya hanya pinjaman dari NYA) selamanya...Moga kami berjaya membimbing dan mendidik anak-anak kami (Amanah Mu) ke jalan yang benar yang Engkau Redhai...Limpah kurniakanlah rezeki yang halal buat kami dan berkatilah hubungan kami sekeluarga. Permudahkanlah urusan kami dan jadikan hari-hari seterusnya bertambah baik keadaan kami dari hari sebelumnya... Amin...


Perasaan? terus terang tiada rasa jemu bersama, masih segar seperti 10 tahun yang dulu....
 
Ini adalah sedikit daripada beberapa kenangan kami berdua sempena Anniversary yang ke-10 ini :











Gambar honeymoon....will 'hapdet' soon.... :) :)


0 comments: